Az Ön kosara üres.

Próbálja ki a

GYIK

Általános

K: Hogyan vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?

  • E-mail: Csapatunk várja az Ön kérdéseit és észrevételeit. A nekünk küldött e-mailekre az érkezés sorrendjében válaszolunk, és igyekszünk ezt a lehető leggyorsabban megtenni.
    Írjon e-mailt a Topshop csapatának: support@topshop.hu

    A termékekre, márkákra, sajtómegjelenésekre vonatkozó kérdésekre e-mailben tudunk a leggyorsabban válaszolni.
  • Telefon: Hívjon minket, és mi örömmel válaszolunk kérdéseire és észrevételeire.

    Rendeléseit telefonon is könnyedén leadhatja. Várjuk hívását a következő telefonszámon: 06/1-452-5199 (H-P: 7.00-19.00, Szo-V:7.00-18.00).

    Amennyiben már meglévő rendelése után érdeklődne, forduljon bizalommal vevőszolgálatos kollégáinkhoz a 06/1-452-5129-es számon ((H-P: 8.00-16.00).

K: Van bármilyen előnye az ügyfélfióknak?

Úgy hisszük, van. Ráadásul igen sok!

  • Egy új megrendelésnél Önnek nem kell az adatait ismételten megadnia, így a vásárlás gyorsabb, és lényegesen könnyebbé válik.
  • Elkészítheti kívánságlistáját, és könnyen hozzáadhatja az Önt érdeklő termékeket.
  • Megnézheti e-mail feliratkozásait, amelyeket egyszerű módon meg is szüntethet.
  • Megtekintheti aktuális utalványait és kuponjait, amelyeket beválthat.
  • Mindenkinél hamarabb értesülhet a legjobb akciókról.

K: Honnan tudhatom, hogy a vásárlás biztonságos Önöknél?

Garantáljuk Önnek, hogy a vásárlás folyamatának minden egyes lépése 100%-ig biztonságos. Személyes adatait teljes mértékben megvédjük.

A témával kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el a Biztonságos vásárlás garancia, a Biztonságos vásárlás, az Adatvédelmi nyilatkozat és az Általános vásárlási feltételek menüpontokat.

K: Hogyan írhatok egy termékről vásárlói véleményt?

Egy termékről roppant könnyű véleményt beküldeni. Görgessen le az oldalon, és kattintson az "Írja meg nekünk véleményét!" linkre, majd gépelje be a megosztani kívánt visszajelzést.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak az ügyfélfiókba való bejelentkezés után tud véleményt írni. Ha Ön még nem rendelkezik ügyfélfiókkal, kattintson ide, és hozzon létre egyet.

Kérjük, a véleményküldéssel kapcsolatos jogi információkért olvassa el a Felhasználási feltételek menüpontot.

K: Hogyan lájkolhatom a Facebook oldalukat?

Facebook oldalunk lájkolásához kattintson ide. Köszönjük!

K: Hogyan iratkozhatok fel az e-mail listájukra?

Az e-mail listánkra történő feliratkozáshoz kattintson ide. Köszönjük!

K: Hogyan iratkozhatok le az e-mail listákról?

Ha a jövőben nem szeretne tőlünk több e-mailt (ajánlatokat, cikkeket, stb.) kapni, kérjük, jelentkezzen be ügyfélfiókjába, kattintson a "Hírleveleim" menüpontra, ahol e-mail feliratkozásait egyszerűen kezelni tudja.

Kérjük, jól gondolja meg, mert ha egyszer leiratkozott egy e-mail listáról, nem áll módunkban Önt arra visszatenni.

K: Hogyan használhatom a kapott kuponokat?

A kuponok használata roppant egyszerű.

  1. Megrendeléskor a fizetés első lépésénél látni fogja a kupon helyét.
  2. Másolja be a kuponkódot a megfelelő mezőbe, majd kattintson a "Kupon beváltása" gombra.
  3. A kupon által elérhető előny, kedvezmény, stb. automatikusan megjelenik a jobb oldalon, az árinformáció mellett.

Rendelések

K: Hogyan rendelhetek a Webáruházból?

Válassza ki a terméket, majd kattintson a mellette lévő megrendelés gombra. Ezzel a termék a bevásárlókosarába kerül. A bevásárlókosárba helyezett termékek ott maradnak, amíg megrendeli vagy törli azokat, így Ön böngészhet tovább, és rendelhet újabb termékeket. A jobb felső ’Kosár' linken keresztül bármelyik oldalról visszatérhet.

A kosár oldalon leellenőrizheti, milyen termékek vannak a kosarában. Amennyiben valamelyiket el szeretné távolítani, kattintson a mellette lévő 'Törlés' linkre.

Ha mindent rendben talál, és már nem szeretne további termékeket a kosarába tenni, akkor kattintson a ’Megrendelés’ gombra a szállítási adatok megadásához.
A webáruházból történő megrendelés esetén a következő adatokat kell megadnia:

Vezeték
Keresztnév
E-mail cím
Telefonszám
Szállítási cím (megye, város, irányító szám, utca, házszám)
(Amennyiben a számlázási cím eltér a szállítási címtől, kérjük, a Megjegyzés rovatban szíveskedjen jelezni)

Ha mindennel kész van, kattintson a 'Megrendelés' gombra, és válassza ki a fizetés módját. Fizethet bankkártyával, készpénzzel a futárnak.

A megrendelés gomb megnyomásával véglegesíti a rendelést.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a webáruházban feltüntetett árak, csak a webáruházon keresztül történő vásárlás esetén érvényesek.

K: Hogyan kereshetek termékeket?

A weboldal tetején található keresőmezőbe írja be a keresett termék nevét. Kereshet szótöredékre is. Ha valamit nem talál, kérjük próbáljon meg más szóra keresni, illetve használja a weblap menüpontjaiban található termékcsoportosítást.

K: Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap? Ilyenkor egyszeri a postaköltség, illetve egy csomag fog érkezni?

Kérjük, ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a 061-452-51-29-es telefonszámon vagy a support@topshop.hu e-mail címen, ellenkező esetben a rendszer automatikusan külön megrendelésként fogja kezelni őket.

K: A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?

A megrendeléseket napi folyamatossággal feldolgozzuk, még hétvégén is.

K: Módosíthatom vagy visszavonhatom a rendelésemet?

Ha Ön a már leadott rendelését módosítani vagy törölni szeretné, küldje el az erre vonatkozó kérést e-mailben, és mi módosítjuk vagy töröljük a rendelést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a termék már elhagyta a raktárat, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.

K: Mi a rendelésem állapota?

Örömmel megnézzük Önnek, hogy rendelése melyik szakaszban van. Ezt a leggyorsabban úgy tudjuk megtenni, ha Ön ír nekünk egy e-mailt a support@topshop.hu email címre, és mi azonnal eljuttatjuk Önhöz a kért információt. Kérjük, az emailben tüntesse fel nevét, címét és telefonszámát.

K: A megvásárolni kívánt termék nincsen raktáron. Mit tehetek?

Termékeinkből sajnos csak egy bizonyos mennyiséget tartunk, így az ilyen esetekben nem tudjuk Önnek a kiválasztott terméket elküldeni. Azonban örömmel és bármikor szívesen segítünk Önnek egy helyettesítő terméket találni. Hívja a 06/1-452-5199-es telefonszámot.

Szerencsére az ilyen esetek nagyon ritkák, és a kiválasztott terméket újrarendeljük.
A megrendelés megváltozott állapotáról telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt.

Áruszállítás

K: Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja 9 997 Ft értékű vásárlásig 1 490 Ft, 9 998-19 997 Ft között 990 Ft, 19 998 Ft feletti rendelés esetén 0 Ft.

K: Mennyit kell várnom a megrendelésem kiszállításáig?

A termékeket általában 4-7 munkanapon belül kiszámítjuk. Ha 8 munkanapon belül nem kapja meg a terméket, kérjük, írjon nekünk e-mailt a support@topshop.hu email címre, vagy hívjon minket a 06/1-452-5129-es telefonszámon, és mi megkeressük a termék tartózkodási helyét.

K: Hogyan kerül hozzám a megrendelt termék?

Termékeinket a Magyar Posta szállítja az Ön otthonába.

K: Kiválaszthatom a termék szállításának időpontját?

A megrendelés megjegyzés rovatában Ön megjelölheti az Önnek megfelelő szállítási időt, és mi mindent megteszünk, hogy kérésének eleget tegyünk, azonban a kérés teljesítését garantálni nem tudjuk.

K: Személyesen kell átvennem a megrendelt terméket?

A megadott szállítási címen bárki átveheti az Ön által megrendelt csomagot.

K: Mi a teendő akkor, ha meggondolom magam, és még nem kaptam meg a terméket?

Kérjük, mihamarabb értesítsen minket, ha a rendelést illetően meggondolta magát. Ilyenkor visszavesszük a megrendelt terméket, ami nem jelent Önnek többletköltséget.

Termékeinkre 14-60 napos pénzvisszafizetési garancia vonatkozik, így mielőtt a döntést meghozza, Ön otthon kipróbálhatja a terméket, és megnézheti, hogy tetszik-e Önnek.

K: Külföldi szállítást is vállalnak?

A kiszállítást csak Magyarország területén tudjuk biztosítani.

Reklamációk

K: A termékem megrongálódott. Mit tegyek?

Ha a termék még garanciális (Ön kapott a termékhez jótállási jegyet), kérjük, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.

Email cím: support@topshop.hu
Telefonszám: 06/1-452-5129

K: Milyen jótállás érvényes a termékemre?

Minden Topshop termékre automatikusan 1 év szavatossági idő vonatkozik gyártási hibák és a termék fő funkcióinak hibája esetén. Jótállás köteles termékek esetén további 1 év jótállást biztosítunk. Az egyes termékekre vonatkozó kiegészítő jótállási időszakokról az adott terméket bemutató oldalon tájékozódhat.

K: K: Mit tegyek, ha nem jutok egyezségre a vállalkozással? Hova fordulhatok?

Amennyiben megkísérelte a reklamáció intézését már Cégünkkel, de nem jutottak egyezségre, úgy felettes szerveinkhez fordulhat.

Békéltető Testület: http://www.bekeltet.bkik.hu

Online panaszbejelentés és ügyintézés: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Visszaküldés

K: Vissza szeretném küldeni a megvásárolt terméket, mit tegyek?

A terméket postai úton 2kg alatt ajánlott levélként, 10kg -ig zöld belföldi csomagkísérővel küldheti vissza a Studio Moderna 2000 TV-Shop Kft, Budapest 1985 címre. Ha a termék 10 kg feletti, vagy a méreténél fogva nem postázható, úgy kérjük, hívja vevőszolgálatunkat a 06-1-452-5137-es telefonszámon, hogy segíthessünk a visszaküldésben. Ilyen esetben futárszolgálatot tud igénybe venni az elszállításra.

K: Mennyi idő múlva és hogyan térítik vissza a pénzemet, ha egy terméket visszaküldök?

A termék beérkezését követő 30 napon belül térítjük vissza a pénzt.
Amennyiben Ön a PAYU rendszerén keresztül bankkártyával fizette ki megrendelését úgy a PAYU rendszerén keresztül utaljuk vissza az összeget az Ön számlájára. Ha utánvételes csomagot rendelt, akkor a termék beérkezését követő 30 napon belül várható az összeg postai úton rózsaszín belföldi postautalvány formájában.

K: Milyen szállítási költsége van egy termék visszaküldésének?

A szállítási költség a választott szállítás módtól, valamint a termék méretétől és súlyától függ.

Bővebb információért, kérem, vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal:

Fizetési információk

K: Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Jelenleg az alábbiakban felsorolt fizetési módokat fogadjuk el:

  • Fizetés készpénzben kézbesítéskor. Ide kattintva nézheti meg, hogy bankkártyával mely városokban van lehetősége fizetni az átvételkor.
  • Részletfizetés (a részletfizetési opciókat az egyes termékeknél tüntettük fel)
  • Fizetés bankkártyával: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron

K: Elfogadnak nemzetközi hitelkártyát is?

Jelenleg az alábbi hitelkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Maestro*, Visa, Visa Electron*

*A Maestro és Visa Electron kártyák interneten történő használata a kibocsátó bank kártyarendszerének beállításán múlik. Sikertelen tranzakció esetén kérjük, érdeklődjön kártyakibocsátó bankjánál, hogy bankkártyája engedélyezve van-e minden online fizetőoldal számára.

A tranzakció minden esetben forintban történik, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű. A bankszámlán a fizetés beterhelt összege forintban – a kártyatársasági, illetve a kibocsátó banki konverziók miatt – minimálisan eltérhet az árfolyamváltozás következtében.

K: Hogyan működik a fizetés kézbesítéskor?

A kézbesítéskor történő fizetés az egyik legbiztonságosabb és leggyorsabb fizetési mód. Ön félreteszi rendelésének értékét készpénzben, amit a csomagot szállító cég munkatársának a kézbesítéskor átad.

K: Biztonságos használni a hitelkártyámat/bankkártyámat az oldalukon?

Igen. A bankkártyás fizetés a PayU online fizetési platformon keresztül történik A PayU Magyarországon az internetes kártyás fizetési lehetőséget biztosító stabil banki háttérrel, kártyatársasági biztonsági szabványokat alkalmazva, valamint a PayU nemzetközi tapasztalatait felhasználva honosította meg a szolgáltatását.

Az Ön hitelkártyája adatainak kezelése és feldolgozása biztonságos módon történik. A biztonsággal kapcsolatos további információkért olvassa el a Biztonságos vásárlás garancia menüpontot.

Technológia

K: Mik azok a cookie-k? Engedélyeznem kell a cookie-kat a böngészőmben?

A süti, illetve angolul cookie, egy információcsomag, amit a szerver küld a böngészőnek, és ami az Ön merevlemezén tárolódik. Ha az Ön böngészőjének beállításai lehetővé teszik, (a legtöbb böngészőnél már telepítésekor engedélyezik a sütiket), minden weboldal elküldheti a saját sütijét az Ön böngészőjének. Az Ön személyes adatainak védelme érdekében a cookie-k nem tárolnak személyes adatokat, ehelyett egyedi, anonim azonosítókat használnak. Minden weboldal csak ahhoz a cookie-hoz férhet hozzá a merevlemezen, amit küldött, azaz a többi weboldal által küldött cookie-hoz nem./p>

Ha az Ön számítógépét mások is használják, és Ön nem szeretné, hogy ezek a személyek hozzáférjenek az Ön ügyfélfiókjához, mindig jelentkezzen ki az ügyfélfiókból, mielőtt a számítógépet magára hagyná. Kijelentkezni az oldal tetején található "Kijelentkezés" linkre kattintva tud.

A cookie-kal kapcsolatos további információkért olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontot.

K: Megrendeléskor hibaüzenetet kapok, ami egy hiba felmerüléséről tájékoztat. Mi történt, és mit tegyek?

Kérjük, győződjön meg arról, hogy Ön a rendeléshez szükséges minden adatot megadott (és ellenőrizze hitelkártyájának adatait is). A hiányzó információt a rendszer piros kerettel jelzi.

Local version of image needed

Ha minden rendben van, de Ön még mindig nem tudja a rendelést elküldeni, kérjük, zárja be az oldalt, és próbálja a megrendelést egy másik ablakban leadni. Ha még mindig nem jár sikerrel, kérjük, írjon nekünk egy emailt a support@topshop.hu email címre, hogy a problémát orvosolni tudjuk.

Személyes adatok

K: Az e-mail címem megváltozott, hogyan frissíthetem az adataimat?

Személyes adatait bármikor módosíthatja online, ha ügyfélfiókjába bejelentkezik, és ott a "Hírleveleim" menüpontra kattint.

K: Meg akarom változtatni a jelszavamat, ez lehetséges?

Jelszavát bármikor megváltoztathatja online, ha ügyfélfiókjába bejelentkezik, és ott a "Fiókom" menüpontra kattint.

K: Nem szeretnék ügyfélfiókot, hogyan törölhetem?

Ha ügyfélfiókját, valamint az ott megadott összes adatot törölni szeretné, írjon nekünk egy e-mailt: support@topshop.hu, és mi töröljük a fiókot.