Az Ön kosara üres.

Próbálja ki a

A Top Shop története

1996. június 6. a legtöbb ember számára egy közönséges munkanap volt.

De a Studio Moderna néhány munkatársa számára ez a nap egy olyan, minden várakozást felülmúló történet kezdete volt, ami a világ egyik legnagyobb direkt marketing sikerévé vált. A történet maga három, a szlovén, Pop TV nevű kereskedelmi televízióban sugárzott, 2 perces tévészpottal, valamint a helyi újságban elhelyezett Contour párna hirdetésével kezdődött.

Sok év után azokról a termékekről lettünk ismertek, amelyek a minőségi életmód szempontjából egyedülállóak vagy éppen mókásak és viccesek, és amelyek számos kelet-európai fogyasztónál otthonra leltek. – Néhány közülük még most is beszédtéma, ha a TV shopping kerül szóba...

Innovatív, élvonalbeli kínálatunknak köszönhetően trendalkotókká váltunk a minőségi és egészséges életmód termékeinek terén:

  • A Dry Cooker segített az embereknek az előírt diétát betartani, másoknak pedig megtanította a gazdagabb ízvilágú, kevesebb zsiradékkal készülő, egészségesebb ételek élvezetét.
  • A Power Juicer jelentős mértékben erősítette a természetes, frissen készült gyümölcslevek fogyasztásának kultúráját, mivel a készülék megkönnyíti a gyümölcslevek elkészítését.
  • A H2O európa szerte meggyőzte az embereket arról, hogy a takarításhoz nincsen szükség agresszív vegyszerekre, és megtanította nekik, hogy a gőz hatékony és környezetbarát módon képes tisztítani.
  • Dr Levine millióknak segített a fájdalom enyhítésében, és csökkentette a fájdalomcsillapítók használatának mértékét.

És ez csak a kezdet volt.

Több mint 1000 termék, több millió történet

Az évek során keményen dolgoztunk azon, hogy még több izgalmas terméket hozzunk el Önnek a tévén keresztül.

Ezek milliók otthonába eljutottak, és az embereket egy jobb, egészségesebb élethez segítették hozzá. Büszkék vagyunk arra, hogy az emberek több mint 1000 termékünket használják otthonaikban, és hogy a világ öt legnagyobb, többcsatornás, közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalat egyikévé váltunk.

A Top Shop ma egy széles körben ismert márka, ami tévéreklámjairól és máshol nem kapható, egyedülálló termékeiről híres.

A Top Shop ma és holnap

Célunk, hogy egy olyan, igazán világszínvonalú kereskedőcéggé váljunk, amelyik több millió vásárlójának a vásárlás módjától függetlenül az elérhető legjobb és a leginkább személyre szabott vásárlási élményt kínálja.

Hiszen végső soron azért vagyunk itt, hogy a jó dolgokat a lehető legkönnyebben elérhetővé tegyük a lehető legtöbb ember számára. Ezért kelünk fel reggelente az ágyból, és ezért dolgozunk immár majdnem 20 éve.

Reméljük, hogy velünk tart és lehetővé teszi a számunkra, hogy több örömöt vigyünk az életébe.

A Top Shop csapata