Az Ön kosara üres.

Próbálja ki a
X
Free Helpline
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipi scing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam.

Melegen tartja, megnyugtatja és ellazítja a fáradt izmokat, enyhíti a fájdalmakat.

A KOSMODISKRŐL®

A KOSMODISK® biztonságos, hatékony és egyszerű megoldást kínál a hátfájásra. Az egyedülálló KosmodiksSystem™ termékek klinikailag tesztelt, szakértők által kifejlesztett eszközök, melyek a gerinc és a hát területén kialakult fájdalom enyhítésére és megszüntetésére szolgálnak. A kombinált teszteredmények a hátfájdalom akár 80%-os javulását mutatják. A fájdalom kialakulásának helyén ható KosmodiskSystem™ kíméletes és nyugtató enyhülést biztosít, miközben Ön dolgozik, pihen vagy edz.

A KosmodiskSystem™ egyedi formájának köszönhetően fejti ki hatását és nem használ semmilyen egyéb energiaforrást, pl. mágnest vagy elemeket. A KOSMODISK® termékek számos hagyományos és alternatív terápiás módszerrel sikeresen kombinálhatók.

Biztonságos, hatékony és egyszerű

A KosmodiskSystem® termékek különleges formájuknak köszönhetik hatásukat, amely révén minden külső energiaforrás, azaz mágnes vagy elemek nélkül érnek el eredményt.

A hipoallergén, gerincre helyezhető nylon egységet úgy tervezték, hogy egyedülálló formája révén hasson. Az egységet úgy állították össze, hogy a gerincet annak teljes hosszában a csontkovács vagy a masszőr ujjainak hatásához hasonló, gyengéd nyomással stimulálja.

A KOSMODISK® a Studio Moderna SA vállalat bejegyzett védjegye.
Az 1992-ben egy termékkel induló KOSMODISK® jelenleg 5 termékvonalat fejleszt a márkanév alatt.

Az elmúlt több mint 20 év alatt a KOSMODISK® termékek világszerte sok embernek segítettek gerinc- és / vagy hátproblémáik megszüntetésében.

A Kosmodisk felhasználók elégedett csoportja folyamatosan nő, és mi büszkék vagyunk arra, hogy termékünk ma már 20 országban kapható.

A Kosmodisk sikeréhez vezető marketingstratégia kulcsa az integrált marketingmix, amely különféle média- és értékesítési csatornát, pl. DRTV-t (közvetlen válaszra ösztönző televízió), nyomtatott sajtót (napilapok, magazinok stb.), rádiót, DM leveleket, back-end értékesítést, internetes katalógust, kis- és nagykereskedelmi értékesítést, valamint PR-t foglal magában. Az elégedett felhasználók által adott vevővélemények a Kosmodisk márkastratégiájának központi részét jelentik.

Minden ország egyedülálló kihívást jelent, és mi éppen ezért komolyan vesszük a helyi szokásokat, az egyedi piaci preferenciákat, valamint a jellemző és különleges tulajdonságokat, hogy globális marketingstratégiánkat helyi szintre emelve tudjuk megvalósítani.

Csatlakozzon hozzánk, legyen Ön is tagja a nemzetközileg sikeres Kosmodisk csapatnak!

KOSMODISK® márkavédelem

FIGYELEM!

Egy eredeti KOSMODISK® termék megvásárlásához 100%-os minőség- és biztonsággarancia jár. Annak érdekében, hogy Ön valódi KOSMODISK® terméket kapjon, kizárólag hivatalos forgalmazóinknál és kiskereskedőinknél, illetve weboldalunkon vásároljon http://www.shop.kosmodisk.com. Vegye figyelembe, hogy a garancia nem vonatkozik hamisítványokra.

Ha úgy véli, hogy hamisított KOSMODISK® terméket látott, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a [email protected] e-mail címen.

Tudjon meg többet 

Jövőkép, pozicionálás és márkaszemélyiség

KOSMODISK® jövőkép

A hát egészségmegőrzésének területén globálisan elismert, barátságos márkává válni.

KOSMODISK® márkapozicionálás

A KOSMODISK® termékek BIZTONSÁGOS, HATÉKONY ÉS EGYSZERŰ megoldást nyújtanak a hátfájdalomra kortól, nemtől vagy foglalkozástól függetlenül, így mindenkinek segítenek álmaikat elérni. Az Ön hűséges és megbízható barátja!

KOSMODISK® márkaszemélyiség

A Kosmodisk ÉRZELMEKEN alapuló kapcsolatokat létesít.

  • BARÁTSÁGOS
  • MEGBÍZHATÓ
  • MELEG
  • TÖRŐDŐ

Előnyök és állítások

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia

    Minden Kosmodisk vásárlásánál 30 napos pénzvisszafizetési garanciát nyújtunk. Ha a vevő nem elégedett egy KOSMODISK® termékkel, a forgalmazó köteles visszafizetni a vételárat az elégedetlenség okától függetlenül.

  • Biztonságos, hatékony és egyszerű

    A KOSMODISK® termékek külső energiaforrás, azaz mágnes vagy elemek nélkül érnek el eredményt. A kombinált teszteredmények a hátfájdalom akár 80%-os javulását mutatják.

    A gerincre helyezhető, egyedülálló és szabadalmaztatott hipoallergén egységet úgy tervezték, hogy formája révén hasson. Az egységet úgy állították össze, hogy a gerincet annak teljes hosszában a csontkovács vagy a masszőr ujjainak hatásához hasonló, gyengéd nyomással stimulálja.

  • Nemzetközi díjak

    GOLD MEDAL CECIF
    Brüsszel, 1991

    GOLD MEDAL INPEX VII
    Pittsburgh, 1991

    GOLD MEDAL ICEPEC
    Brüsszel, 1991

    OSCAR ICEPEC
    Brüsszel, 1992

  • Több mint 20 éve a piacon

    A KOSMODISK® egy európai márka, amely több mint 20 éve van jelen a piacon. Folyamatosan befektetünk a védett Kosmodisk® rendszerrel ellátott termékek gyártásába, valamint annak marketing és fejlesztési folyamataiba.

    A szabadalommal védett KosmodiskSystem™ ÖRÖK GARANCIÁT nyújt.

Történet és mérföldkövek

1991: a kezdetek

A szerbiai feltaláló, Branislav Stojanović KOSMODISK néven egy fura alakú, fehér műanyagból készült eszközt mutat be. Meggyőződésének erejével egy sikertörténetet indít útnak. A klinikai tesztek több mint kedvezőek, így az első tévéreklám az alábbi szlogennel fut: "Furcsa kinézete ellenére kiválóan működik". Az első, tévében látható vásárlói véleményt Vesna Vulović légikísérő adta, aki a 70-es években lezuhant JAT repülő egyetlen túlélője volt. Ezt követően a Kosmodisk® elsöprő sikert aratott Szerbiában.

1992: a Studio Moderna színre lép

Az újonnan alapított, szlovén Studio Moderna megvásárolja a Kosmodisk® szabadalmait. A nagyobb városokban megtartott, élő prezentációknak és a három hetes pénzvisszafizetési garanciának köszönhetően a Kosmodisk® az Alpok napos oldalán élő embereket is fellelkesíti. Nem egyik napról a másikra, hanem egy átgondolt stratégia mentén. Megjelenik az első Kosmodisk® újság és a fiataloknak és időseknek egyaránt segítséget nyújtó, "hihetetlen eszköz" híre szájról szájra jár.

1993 Szlovénia határain túl

Az orvosi eszközeiről ismert, osztrák biztosítóvállalat, a Merkúr katalógusában megjelenik a Kosmodisk®. Egy nagy kutatás eredményei megerősítették, hogy a Kosmodisk pozitív hatást gyakorol a derékfájdalomra. Azt is bebizonyították, hogy a Kosmodisk® használata nem jár káros mellékhatásokkal. A Kosmodisk® számos szlovén atlétikabajnok barátságát nyeri el. Megjelenik az egészséges életmódot propagáló magazin (Viva), amely a Kosmodisk® újság helyébe lép.

1994 a 10 000. elégedett vásárló éve

A Kosmodisk® a szlovén alpesi síelők hivatalos szponzora. A márka újabb területet hódít meg: Horvátországot. Ekkorra a Kosmodisk® felhasználók száma eléri a 10 000-et.

1995 - 1996 új termék

Az ambíciók növekedésével a Kosmodisk® megjelenik Macedóniában és Bulgáriában. A cél ugyanaz: “globális stratégia  helyi megvalósítás”. A Kosmodisk® ebben a két országban rendkívül népszerű és szinte nincs versenytársa. Megjelenik az autókba szánt speciális modell, a Kosmodisk® Quattro.

1997 – 1999 az első infomercial

A Kosmodisk® északkelet felé terjeszkedik. Elkészülnek az elégedett felhasználókat bemutató, új tévéreklámok. A helyi gyártás csúcsokat dönt. Lengyelországban leforgatnak egy 28 perces infomercial szpotot, melynek hatására az eladások hatszorosára nőnek.

2000 a Jugoszlávia jelenség

A Jugoszláviát sújtó szankciók feloldása után az emberek alig tudtak megélni, de a Kosmodisk® eladásai a régióban hónapról hónapra nőttek. A jelenség túllépte a megmagyarázható dimenziót

2001 internet- és kiskereskedelmi korszak

A Kosmodisk® végre megjelenik az interneten. A márka új médiához és új értékesítési csatornákhoz csatlakozott. A kiskereskedelmi hálózat (gyógyszertárak, ortopéd szaküzletek) rendkívül fontossá váltak. Ez az év az értékesítés és a piacszerzés szempontjából is sikeres volt (új piacok: Cseh Köztársaság és Olaszország).

2002 – 2003 milliónyi új, potenciális vásárló

A Kosmodisk® 7 új piacra lép be (Észtország, Koszovó, Lettország, Litvánia, Románia, Oroszország és az Egyesült Államok). Az igényes amerikai piac módosításokra ösztönöz. Megjelenik az új, továbbfejlesztett Kosmodisk® (Kosmodisk® Classic).

2004 az aktívvá válás éve

Az évek múlásával ügyfeleink igényei is változtak, és a fejlesztések ellenére a Kosmodisk® Classic sem tudott minden igényt kielégíteni. Az aktív életmódot folytató fogyasztók számára így új termék készült (Kosmodisk® Active).

2005 – 2006 termékvonalak

A Kosmodisk® változtatott megjelenésén, új logóval jelentkezett és a Kosmodisk® családon belül 5 termékvonalat vezetett be: CLASSIC, ACTIVE, PRESTIGE, SUPPORT és LIFE. Megújult a Kosmodisk® weboldala is.

2007 – 2008 növekszik a Kosmodisk® család

Több új masszázstermék is bevezetésre került, mivel a mai, stresszes világban élő ember számára a masszázsterápia az általános egészségmegőrzés fontos részévé vált. Emellett a Kosmodisk® család portfóliójában számos új termék jelent meg a térd-, a boka- és a csuklófájdalom enyhítésére, valamint ezen testrészek védelmére és támogatására.

2009 új kihívások

A hátfájdalom a "modern" kor egyik betegsége. Nem diszkriminál, egyaránt érinti a fiatalokat és az időseket, a férfiakat és a nőket, az alacsonyakat és a magasakat. Ugyanúgy, ahogyan a Kosmodisk®. Miért is ne folytassuk tovább a történetet?