Az Ön kosara üres.

Próbálja ki a

Melegen tartja, megnyugtatja és ellazítja a fáradt izmokat, enyhíti a fájdalmakat.

A KOSMODISKRŐL®

A KOSMODISK® biztonságos, hatékony és egyszerű megoldást kínál a hátfájásra. Az egyedülálló KosmodiksSystem™ termékek klinikailag tesztelt, szakértők által kifejlesztett eszközök, melyek a gerinc és a hát területén kialakult fájdalom enyhítésére és megszüntetésére szolgálnak. A kombinált teszteredmények a hátfájdalom akár 80%-os javulását mutatják. A fájdalom kialakulásának helyén ható KosmodiskSystem™ kíméletes és nyugtató enyhülést biztosít, miközben Ön dolgozik, pihen vagy edz.

A KosmodiskSystem™ egyedi formájának köszönhetően fejti ki hatását és nem használ semmilyen egyéb energiaforrást, pl. mágnest vagy elemeket. A KOSMODISK® termékek számos hagyományos és alternatív terápiás módszerrel sikeresen kombinálhatók.

Biztonságos, hatékony és egyszerű

A KosmodiskSystem® termékek különleges formájuknak köszönhetik hatásukat, amely révén minden külső energiaforrás, azaz mágnes vagy elemek nélkül érnek el eredményt.

A hipoallergén, gerincre helyezhető nylon egységet úgy tervezték, hogy egyedülálló formája révén hasson. Az egységet úgy állították össze, hogy a gerincet annak teljes hosszában a csontkovács vagy a masszőr ujjainak hatásához hasonló, gyengéd nyomással stimulálja.

A KOSMODISK® a Studio Moderna SA vállalat bejegyzett védjegye.
Az 1992-ben egy termékkel induló KOSMODISK® jelenleg 5 termékvonalat fejleszt a márkanév alatt.

Az elmúlt több mint 20 év alatt a KOSMODISK® termékek világszerte sok embernek segítettek gerinc- és / vagy hátproblémáik megszüntetésében.

A Kosmodisk felhasználók elégedett csoportja folyamatosan nő, és mi büszkék vagyunk arra, hogy termékünk ma már 20 országban kapható.

A Kosmodisk sikeréhez vezető marketingstratégia kulcsa az integrált marketingmix, amely különféle média- és értékesítési csatornát, pl. DRTV-t (közvetlen válaszra ösztönző televízió), nyomtatott sajtót (napilapok, magazinok stb.), rádiót, DM leveleket, back-end értékesítést, internetes katalógust, kis- és nagykereskedelmi értékesítést, valamint PR-t foglal magában. Az elégedett felhasználók által adott vevővélemények a Kosmodisk márkastratégiájának központi részét jelentik.

Minden ország egyedülálló kihívást jelent, és mi éppen ezért komolyan vesszük a helyi szokásokat, az egyedi piaci preferenciákat, valamint a jellemző és különleges tulajdonságokat, hogy globális marketingstratégiánkat helyi szintre emelve tudjuk megvalósítani.

Csatlakozzon hozzánk, legyen Ön is tagja a nemzetközileg sikeres Kosmodisk csapatnak!

KOSMODISK® márkavédelem

FIGYELEM!

Egy eredeti KOSMODISK® termék megvásárlásához 100%-os minőség- és biztonsággarancia jár. Annak érdekében, hogy Ön valódi KOSMODISK® terméket kapjon, kizárólag hivatalos forgalmazóinknál és kiskereskedőinknél, illetve weboldalunkon vásároljon http://www.shop.kosmodisk.com. Vegye figyelembe, hogy a garancia nem vonatkozik hamisítványokra.

Ha úgy véli, hogy hamisított KOSMODISK® terméket látott, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a legal.kosmodisk@studio-moderna.com e-mail címen.

Tudjon meg többet 

Jövőkép, pozicionálás és márkaszemélyiség

KOSMODISK® jövőkép

A hát egészségmegőrzésének területén globálisan elismert, barátságos márkává válni.

KOSMODISK® márkapozicionálás

A KOSMODISK® termékek BIZTONSÁGOS, HATÉKONY ÉS EGYSZERŰ megoldást nyújtanak a hátfájdalomra kortól, nemtől vagy foglalkozástól függetlenül, így mindenkinek segítenek álmaikat elérni. Az Ön hűséges és megbízható barátja!

KOSMODISK® márkaszemélyiség

A Kosmodisk ÉRZELMEKEN alapuló kapcsolatokat létesít.

  • BARÁTSÁGOS
  • MEGBÍZHATÓ
  • MELEG
  • TÖRŐDŐ

Előnyök és állítások

  • 60 napos pénzvisszafizetési garancia

    Minden Kosmodisk vásárlásánál 60 napos pénzvisszafizetési garanciát nyújtunk. Ha a vevő nem elégedett egy KOSMODISK® termékkel, a forgalmazó köteles visszafizetni a vételárat az elégedetlenség okától függetlenül.

  • Biztonságos, hatékony és egyszerű

    A KOSMODISK® termékek külső energiaforrás, azaz mágnes vagy elemek nélkül érnek el eredményt. A kombinált teszteredmények a hátfájdalom akár 80%-os javulását mutatják.

    A gerincre helyezhető, egyedülálló és szabadalmaztatott hipoallergén egységet úgy tervezték, hogy formája révén hasson. Az egységet úgy állították össze, hogy a gerincet annak teljes hosszában a csontkovács vagy a masszőr ujjainak hatásához hasonló, gyengéd nyomással stimulálja.

  • Nemzetközi díjak

    GOLD MEDAL CECIF
    Brüsszel, 1991

    GOLD MEDAL INPEX VII
    Pittsburgh, 1991

    GOLD MEDAL ICEPEC
    Brüsszel, 1991

    OSCAR ICEPEC
    Brüsszel, 1992

  • Több mint 20 éve a piacon

    A KOSMODISK® egy európai márka, amely több mint 20 éve van jelen a piacon. Folyamatosan befektetünk a védett Kosmodisk® rendszerrel ellátott termékek gyártásába, valamint annak marketing és fejlesztési folyamataiba.

    A szabadalommal védett KosmodiskSystem™ ÖRÖK GARANCIÁT nyújt.

Történet és mérföldkövek

1991: a kezdetek

A szerbiai feltaláló, Branislav Stojanović KOSMODISK néven egy fura alakú, fehér műanyagból készült eszközt mutat be. Meggyőződésének erejével egy sikertörténetet indít útnak. A klinikai tesztek több mint kedvezőek, így az első tévéreklám az alábbi szlogennel fut: "Furcsa kinézete ellenére kiválóan működik". Az első, tévében látható vásárlói véleményt Vesna Vulović légikísérő adta, aki a 70-es években lezuhant JAT repülő egyetlen túlélője volt. Ezt követően a Kosmodisk® elsöprő sikert aratott Szerbiában.

1992: a Studio Moderna színre lép

Az újonnan alapított, szlovén Studio Moderna megvásárolja a Kosmodisk® szabadalmait. A nagyobb városokban megtartott, élő prezentációknak és a három hetes pénzvisszafizetési garanciának köszönhetően a Kosmodisk® az Alpok napos oldalán élő embereket is fellelkesíti. Nem egyik napról a másikra, hanem egy átgondolt stratégia mentén. Megjelenik az első Kosmodisk® újság és a fiataloknak és időseknek egyaránt segítséget nyújtó, "hihetetlen eszköz" híre szájról szájra jár.

1993 Szlovénia határain túl

Az orvosi eszközeiről ismert, osztrák biztosítóvállalat, a Merkúr katalógusában megjelenik a Kosmodisk®. Egy nagy kutatás eredményei megerősítették, hogy a Kosmodisk pozitív hatást gyakorol a derékfájdalomra. Azt is bebizonyították, hogy a Kosmodisk® használata nem jár káros mellékhatásokkal. A Kosmodisk® számos szlovén atlétikabajnok barátságát nyeri el. Megjelenik az egészséges életmódot propagáló magazin (Viva), amely a Kosmodisk® újság helyébe lép.

1994 a 10 000. elégedett vásárló éve

A Kosmodisk® a szlovén alpesi síelők hivatalos szponzora. A márka újabb területet hódít meg: Horvátországot. Ekkorra a Kosmodisk® felhasználók száma eléri a 10 000-et.

1995 - 1996 új termék

Az ambíciók növekedésével a Kosmodisk® megjelenik Macedóniában és Bulgáriában. A cél ugyanaz: “globális stratégia  helyi megvalósítás”. A Kosmodisk® ebben a két országban rendkívül népszerű és szinte nincs versenytársa. Megjelenik az autókba szánt speciális modell, a Kosmodisk® Quattro.

1997 – 1999 az első infomercial

A Kosmodisk® északkelet felé terjeszkedik. Elkészülnek az elégedett felhasználókat bemutató, új tévéreklámok. A helyi gyártás csúcsokat dönt. Lengyelországban leforgatnak egy 28 perces infomercial szpotot, melynek hatására az eladások hatszorosára nőnek.

2000 a Jugoszlávia jelenség

A Jugoszláviát sújtó szankciók feloldása után az emberek alig tudtak megélni, de a Kosmodisk® eladásai a régióban hónapról hónapra nőttek. A jelenség túllépte a megmagyarázható dimenziót

2001 internet- és kiskereskedelmi korszak

A Kosmodisk® végre megjelenik az interneten. A márka új médiához és új értékesítési csatornákhoz csatlakozott. A kiskereskedelmi hálózat (gyógyszertárak, ortopéd szaküzletek) rendkívül fontossá váltak. Ez az év az értékesítés és a piacszerzés szempontjából is sikeres volt (új piacok: Cseh Köztársaság és Olaszország).

2002 – 2003 milliónyi új, potenciális vásárló

A Kosmodisk® 7 új piacra lép be (Észtország, Koszovó, Lettország, Litvánia, Románia, Oroszország és az Egyesült Államok). Az igényes amerikai piac módosításokra ösztönöz. Megjelenik az új, továbbfejlesztett Kosmodisk® (Kosmodisk® Classic).

2004 az aktívvá válás éve

Az évek múlásával ügyfeleink igényei is változtak, és a fejlesztések ellenére a Kosmodisk® Classic sem tudott minden igényt kielégíteni. Az aktív életmódot folytató fogyasztók számára így új termék készült (Kosmodisk® Active).

2005 – 2006 termékvonalak

A Kosmodisk® változtatott megjelenésén, új logóval jelentkezett és a Kosmodisk® családon belül 5 termékvonalat vezetett be: CLASSIC, ACTIVE, PRESTIGE, SUPPORT és LIFE. Megújult a Kosmodisk® weboldala is.

2007 – 2008 növekszik a Kosmodisk® család

Több új masszázstermék is bevezetésre került, mivel a mai, stresszes világban élő ember számára a masszázsterápia az általános egészségmegőrzés fontos részévé vált. Emellett a Kosmodisk® család portfóliójában számos új termék jelent meg a térd-, a boka- és a csuklófájdalom enyhítésére, valamint ezen testrészek védelmére és támogatására.

2009 új kihívások

A hátfájdalom a "modern" kor egyik betegsége. Nem diszkriminál, egyaránt érinti a fiatalokat és az időseket, a férfiakat és a nőket, az alacsonyakat és a magasakat. Ugyanúgy, ahogyan a Kosmodisk®. Miért is ne folytassuk tovább a történetet?